kunis♥

我有我主格.人生没有白走的路.

© kunis♥ | Powered by LOFTER

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山...

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

以上的,再加埋我丫~~!!

 

 

啊~!!!好累啊!~~!

先感歎一下先...

 

今日,坐車,到白雲索道2站,

然後行行行...

行左成300米多,先發現方向做錯...今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

又要折返去...

然後,一直 兜兜轉轉,

好複雜,

我終於到左...

同距地見面了....//今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

然後去到先知,仲要等浩華...

又等距...

距同我一樣,到左之後,5知點行...

又系幾經艱辛,終於到左...

用浩華一句話來講:“蝦我地白雲區D人...”

我地都系白雲山西門上噶....

 

然後,已經9點幾,我地開始上山咯...

岩開始上山,我就已經覺得辛苦咯...

快D喇,我要休息...

 

不想記錄太多,記錄一下搞笑的點滴...

 

今日鸡姐犯好多错...

杀左大焦噶老婆(手机),

大焦老婆毁容左,大焦好心痛吖~!!今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

不过,其实距系心痛距手机入边D野仲没储存,就已经掉左地,散晒....

 

 

然后在某棵树的旁边,

鸡姐居然好恶心...

口水,饮用水,已经傻傻分不清楚了...

因为鸡姐...

我都5知应该点样去形容果D画面,好恶心啊...今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

 

摩星岭...

大家形容“天南第一峰”为

“天下第一鸡”...o(∩_∩)o 哈哈,好搞笑..

仲叫鸡姐去遮住个“峰”字来影张相...

哈哈...

 

到左摩星岭,我地六个(除了方华,距要考重本)一起大叫:“我要考本A!!!”

之后有人个回应:“妖~~~”

 

仲有,我地一致认同噶野....

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

 

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

 

今日,我地七個,齊齊去爬白雲山... - _o.古古 - _o. pink 世界

       

 

 

 今日我地共享噶歌:Only Love     !~

 好累....

下次再玩啦~~!!

The next station is  “广州动物公园”.

评论 ( 1 )